Als u problemen heeft met de verbinding met Delcampe, lees dan de volgende informatie. Misschien vindt u daar de oplossing.

Dit artikel behandelt de volgende onderwerpen:

Ik ben mijn gebruikersnaam, mijn wachtwoord of beide vergeten.

Als u uw gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten, nodigen wij u uit om de volgende online hulpartikelen te raadplegen: :

Ik krijg een bericht dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet correct is.

Zorg ervoor dat de kapitalisatie is uitgeschakeld, probeer het dan opnieuw.

Als u uw wachtwoord in uw browser heeft voorgeregistreerd, controleer dan of het nog steeds correct is en probeer het opnieuw.

Hieronder vindt u online hulpartikelen over wachtwoordbeheer voor de meest gangbare browsers:

Als u nog steeds niet kunt inloggen:

  1. Laat uw bijnaam per e-mail toesturenIk ben mijn gebruikersnaam vergeten
  2. Vraag om uw wachtwoord te resetten: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  3. Probeer in te loggen met de ontvangen gebruikersnaam en uw nieuwe wachtwoord

Ik krijg een bericht dat het maximum aantal pogingen is overschreden.

Deze limiet is bedoeld om u persoonlijk te beschermen en de veiligheid van uw account te verhogen. Als u dit bericht ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een lid van het Delcampe-team zal u kunnen deblokkeren.

Ik krijg een bericht dat mijn account is afgesloten of geschorst.

Als u dit bericht ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil me registreren en krijg te horen dat ik al een account heb.

Als u dit bericht krijgt, betekent dit dat u zich op de pagina met het registratieformulier bevindt en niet op de inlogpagina.

Als u al een account hebt, hoeft u zich niet opnieuw te registreren om een nieuwe account aan te maken, ook al kunt u zich niet aanmelden.

Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, laat u dan uw gebruikersnaam per e-mail toesturen: Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan om uw wachtwoord opnieuw in te stellen: Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Als u nog steeds geblokkeerd bent, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Let op: als u een nieuwe rekening aanmaakt, begint u helemaal opnieuw. U hebt dan bijvoorbeeld geen transactiegeschiedenis of opgeslagen of favoriete zoekopdrachten op deze account.

Mij is gevraagd een nieuwe verbinding met mijn account toe te staan, wat moet ik doen?

Om de veiligheid bij het inloggen op de site te verhogen, is een systeem voor locatieverificatie ingevoerd.

Voor meer informatie en de te volgen stappen om in te loggen, nodigen wij u uit het artikel "Een nieuwe verbinding met uw account autoriseren" te raadplegen.