problemen bij het plaatsen van foto's bij verkoop

  • Discamuda

    8 berichten

    België

    Ook iemand problemen bij het plaatsen van foto's bij verkoop op Delcampe? Mijn PC blokkeert wanneer ik een foto wil toevoegen bij het invullen van een verkoopformulier. (pas sedert enkele dagen). Om verder te kunnen werken moet ik eerst mijn PC heropstarten?
  • gerrybonte

    36 berichten

    België

    Ook iemand problemen bij het plaatsen van foto's bij verkoop op Delcampe? Mijn PC blokkeert wanneer ik een foto wil toevoegen bij het invullen van een verkoopformulier. (pas sedert enkele dagen). Om verder te kunnen werken moet ik eerst mijn PC heropstarten?
    • Aangemaakt 10 jul 2019 op 04:26
    • #1016495
    Sedert gisteren vrijdag 19/7 kan ik bij POSTZEGELS ook geen items meer bekijken.
    Het geeft aan No RESULTS FOR THIS SEARCH. Is zeer vervelend.Reeds doorgegeven aan Delcampe maar wacht nog op antwoord...…..ligt het bij hen of aan mijn PC ??
  • roma2007

    2 berichten

    België

    Dag allemaal,

    ONMOGELIJK om foto's toe te voegen bij mijn verkopen...........

    vriendelijke groeten.
    roma2007.
  • roma2007

    2 berichten

    België

    Dag allemaal,

    ONMOGELIJK om foto's toe te voegen bij mijn verkopen...........

    vriendelijke groeten.
    roma2007.
    • Aangemaakt 30 jul 2019 op 14:53
    • #1021738
    Mijn bestandsformaat is NIET toegestaan voor mijn foto's. ?????????.

    Vriendelijke groeten,
    roma2007.
  • @dimitri
    Beheerder

    751 berichten

    België

    Goedemorgen iedereen,

    In de nieuwe versie van het verkoopformulier werd voorgesteld om de afbeeldingen rechtstreeks in het formulier aan te passen.

    Helaas was deze nieuwe versie niet helemaal stabiel. Dus moesten we gisteravond terug naar de vorige versie. Onze technici werken aan het stabiliseren van deze functionaliteit. Eenmaal stabiel plaatsen we ze weer online :)

    Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak.
  • pirandello

    3 berichten

    België

    Goedemorgen iedereen,

    In de nieuwe versie van het verkoopformulier werd voorgesteld om de afbeeldingen rechtstreeks in het formulier aan te passen.

    Helaas was deze nieuwe versie niet helemaal stabiel. Dus moesten we gisteravond terug naar de vorige versie. Onze technici werken aan het stabiliseren van deze functionaliteit. Eenmaal stabiel plaatsen we ze weer online :)

    Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak.
    • Aangemaakt 31 jul 2019 op 04:37
    • #1021897
    Goede middag,
    Reeds 6 à 7 berichten gestuurd i.v.m. technische problemen .Waarom geen antwoord???
    Nogmaals mvg,
    Charles.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden