Welkom op het forum "Oude papieren"

  • @webmaster
    Beheerder

    6955 berichten

    België

    Beste leden,


    We zijn zeer gelukkig dit nieuw forum te voorstellen. Hopelijk zullen jullie dit gebruiken om vragen te stellen of andere leden te helpen.


    Vriendelijke groeten, Seb Delcampe :pc_user:
  • filatelist1364
    Rekening afgesloten

    17 berichten

    België

    Beste leden,


    We zijn zeer gelukkig dit nieuw forum te voorstellen. Hopelijk zullen jullie dit gebruiken om vragen te stellen of andere leden te helpen.


    Vriendelijke groeten, Seb Delcampe :pc_user:
    • Aangemaakt 25 mrt 2005 op 17:16
    • #44078
    Hallo Seb,

    Hopelijk zullen er nog wel enkele enthousiast genoeg zijn om eens wat te brengen in dit forum.
    Of zijn er misschien geen verzamelaars meer van oude documenten.
    Het laat geen twijfel dat dit voor ingewijden is, dat misschien velen zulke doucmenten bezitten, maar niet weten wat het is of welke waarde eraan gegeven mag worden.
    Toch ben ik nog op zoek naar documenen, zoals akten allerhanden, wissels uit de periode 1680-1850, voorzien van formaatzegels (fiscale filatelie), liefts Belgische.
    Hopelijk heeft dit wat resultaat en komt het treintje stilletjes opgang.

    Tot horen,
  • wilvia

    2 berichten

    België

    Beste leden,


    We zijn zeer gelukkig dit nieuw forum te voorstellen. Hopelijk zullen jullie dit gebruiken om vragen te stellen of andere leden te helpen.


    Vriendelijke groeten, Seb Delcampe :pc_user:
    • Aangemaakt 25 mrt 2005 op 17:16
    • #44078
    Het is een interessant initiatief om via dit forum vragen te kunnen stellen aan medeverzamelaars.Dit forum zou vlotter moeten bereikbaar zijn.
    Ik heb dan ook wel een vraagje. Ik zoek al enkele jaren een publiciteitskrantje dat destijds werd uitgegeven en vooral door toeristen werd meegenomen. het betreft :

    Journal de La Panne nummer 6 van 29.07.1911. Met een fotokopie zou ik ook al zeer tevreden zijn.

    Groetjes en dank.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden