Replica munten en bankbriefjes.

  • notafrik
    Rekening afgesloten

    35 berichten

    België

    Heel regelmatig zien we aanbiedingen van zeldzame munten en bankbriefjes.......als replica.
    Persoonlijk vind ik dat deze namaaksels of vervalsingen niet thuishoren op Delcampe.
    Meestal worden ze ook met tientallen terzelfder tijd geplaatst, en nemen ze tijd en plaats in beslag.
    Zijn er onder dit forumlezers, mensen die deze zaken kopen, of het overwegen? Of zien jullie liever dat deze nestbevuiler naar de prullenmand verwezen wordt?
    Graag hier uw reactie ! weg ermee, of mag blijven !!
    Notafrik
  • boudewijn20050
    Rekening afgesloten

    1 bericht

    België

    Heel regelmatig zien we aanbiedingen van zeldzame munten en bankbriefjes.......als replica.
    Persoonlijk vind ik dat deze namaaksels of vervalsingen niet thuishoren op Delcampe.
    Meestal worden ze ook met tientallen terzelfder tijd geplaatst, en nemen ze tijd en plaats in beslag.
    Zijn er onder dit forumlezers, mensen die deze zaken kopen, of het overwegen? Of zien jullie liever dat deze nestbevuiler naar de prullenmand verwezen wordt?
    Graag hier uw reactie ! weg ermee, of mag blijven !!
    Notafrik
    • Aangemaakt 10 aug 2009 op 17:02
    • #250667
    iK HEB DIT WEL EENS OVERWOGEN MAAR ER UITEINDELIJK VAN AF GEZIEN;
    DEZE VERVALSINGEN ZOUDEN MOETEN GEWEIGERD WORDEN;
  • @dimitri
    Beheerder

    763 berichten

    België

    iK HEB DIT WEL EENS OVERWOGEN MAAR ER UITEINDELIJK VAN AF GEZIEN;
    DEZE VERVALSINGEN ZOUDEN MOETEN GEWEIGERD WORDEN;
    • Aangemaakt 21 jul 2012 op 06:13
    • #394866
    Hallo,


    De verkoop van valse munten wordt getolereerd op voorwaarde dat de verkoper de aard van het voorwerp duidelijk mededeelt, in hoofdletters in de titel en in de beschrijving. Een afkorting is dus onvoldoende. Verder mogen ook alleen vervalsingen van voor 1945 op de website worden geplaatst.

    Indien u voorwerpen ziet die in strijd zijn met deze regels mag u dit steeds aan ons melden.


    Met vriendelijke groeten,

    Dimitri van het Delcampe Team
  • notafrik
    Rekening afgesloten

    35 berichten

    België

    Hallo,


    De verkoop van valse munten wordt getolereerd op voorwaarde dat de verkoper de aard van het voorwerp duidelijk mededeelt, in hoofdletters in de titel en in de beschrijving. Een afkorting is dus onvoldoende. Verder mogen ook alleen vervalsingen van voor 1945 op de website worden geplaatst.

    Indien u voorwerpen ziet die in strijd zijn met deze regels mag u dit steeds aan ons melden.


    Met vriendelijke groeten,

    Dimitri van het Delcampe Team
    • Aangemaakt 24 jul 2012 op 07:49
    • #395184
    Ik heb +/- 2000 bankbriefjes in mijn verzameling, mag ik fotokopies maken en op Delcampe te koop aanbieden ? het zou zeker niet aangenaam zijn voor de echte verzamelaar, en toch gebeurt dit , bekijk de verkopen van Thomasc , 99 % is drukwerk van bankbriefjes , dat hij dan wel duur verkoopt,
    Ik zou zeggen
    Hou DElcampe clean , voor de echte verzamelobjecten.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden