TECHNISCHE PROBLEMEN ???

  • gerrybonte

    36 berichten

    België

    Reeds de ganse dag probeer ik op te zoeken naar bepaalde items.
    Ik krijg steeds No RESULTS FOR THIS SEARCH
    Dit is gemeld bij Delcampe.
    Heeft er iemand weet van technische problemen met de site?
    Dank
  • ras751

    5 berichten

    België

    Hmm, veel respons komt er hier blijkbaar niet op het forum ...
    Dit is de eerste keer dat ik op het forum kom piepen. Normaal nog nooit geen probleem gehad op Delcampe. Maar sinds kort een Delcampe Pay aangemaakt ... werkt niet bij mij ... en nu ook andere problemen (aanvraag betaling blijft ergens steken). Dan ga je wel eens in de help en het forum gaan grasduinen.

    Raar dat ik nog niet eerder in die vele jaren problemen heb gemerkt, hoewel er op dit forum toch veel staan. Vooral van lange tijd geleden, met weinig reactie. Blijkbaar wordt er geen moeite meer gedaan om problemen te melden ... of ligt het aan de taal? Is er per taal een afzonderlijk forum??

    Hoe geraak ik op een forum dat wel een dynamische uitstraling heeft?

    En zijn bepaalde problemen, zoals dit hier van gerrybonte, dan opgelost of niet? Hoe en waar kan ik dat zien? Op andere forums wordt dan meestal netjes een antwoord geplaatst, en de titel aangepast (met toevoeging van bv. [opgelost] of [beantwoord].

    PS: ik schrijf dit allemaal als reactie op dit bericht: het gros van de andere berichten zijn veel te oud en dan kun je er niet op reageren blijbaar. :(
  • stamphouse

    33 berichten

    België

    hier reageert helemaal niemand ook niet van delcampe. als je een uur te laat betaald heb je wel een reactie van delcampe
  • tanguera

    89 berichten

    België

    Hmm, veel respons komt er hier blijkbaar niet op het forum ...
    Dit is de eerste keer dat ik op het forum kom piepen. Normaal nog nooit geen probleem gehad op Delcampe. Maar sinds kort een Delcampe Pay aangemaakt ... werkt niet bij mij ... en nu ook andere problemen (aanvraag betaling blijft ergens steken). Dan ga je wel eens in de help en het forum gaan grasduinen.

    Raar dat ik nog niet eerder in die vele jaren problemen heb gemerkt, hoewel er op dit forum toch veel staan. Vooral van lange tijd geleden, met weinig reactie. Blijkbaar wordt er geen moeite meer gedaan om problemen te melden ... of ligt het aan de taal? Is er per taal een afzonderlijk forum??

    Hoe geraak ik op een forum dat wel een dynamische uitstraling heeft?

    En zijn bepaalde problemen, zoals dit hier van gerrybonte, dan opgelost of niet? Hoe en waar kan ik dat zien? Op andere forums wordt dan meestal netjes een antwoord geplaatst, en de titel aangepast (met toevoeging van bv. [opgelost] of [beantwoord].

    PS: ik schrijf dit allemaal als reactie op dit bericht: het gros van de andere berichten zijn veel te oud en dan kun je er niet op reageren blijbaar. :(
    • Aangemaakt 13 jan 2020 op 09:47
    • #1085152
    IK ga regelmatig op het franse forum kijken. Dat is wel actiever.
    Gemakkelijkst is om eerst de taal te wijzigingen en dan naar het forum te gaan.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden