Verkopers die bedriegen - Wat kan er aan gedaan worden ?

  • brewy2011

    5 berichten

    België

    Ik koop al verschillende jaren postzegels op deze site. Altijd heb ik mijn gekochte items met veel zorg thuis ontvangen. 2 x liep het mis. De verkoper stuurt mijn items op met een aangetekende brief, maar geeft mij niet direct het registratienummer zodat de brief te traceren is.
    De brief komt welaan in Belgie, maar moet dan teruggezonden worden naar de afzender omdat mijn adres verkeerd of onvolledig is. Met een verkoper was er niet te communiceren en is door Delcampe geschorst.
    De andere Vas100 ( een bedrieger eerste klas ) heeft zijn zending aan mij netjes terug ontvangen en ipv ze nu terug op te sturen wil hij dat ik eerst nog een paar items aankoop, zodat hij dan de eerder aangekochte items samen met de nieuwe zal opsturen als ik nogmaals portokosten betaal. En dit laat Delcampe maar toe.
  • brewy2011

    5 berichten

    België

    Bericht aan alle kopers - KOOP NOOIT BIJ EEN VERKOPER DIE NEGATIEVE COMMENTAAR HEEFT ONTVANGEN.

    Schaam U DELCAMPE dat U deze bedriegers nog steeds toelaat op uw website.!!! :d-unhappy:
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • brewy2011

    5 berichten

    België

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 17 jan 2017 op 03:53
    • #657289
    Hier geef ik U zeker gelijk Niek, Een enkele negatieve commentaar kan gemakkelijk voorkomen.
    Ik bedoelde meer op meerdere negatieve commentaren van verschillende kopers die
    een slechte ervaring hebben met dezelfde verkoper, dan moet men toch terughoudend zijn om bij deze verkoper nog iets te kopen.
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • kethefil

    1 bericht

    België

    Ik heb ook te maken gehad met een verkoper (stampman_dave) die een bedriegelijke praktijk erop na houdt. Hij zette foto's van geode stukken op postkaarten en verkocht die als postzegels (en vermeldde dat wel, maar per ongeluk had ik het te laat gezien na betaling). Mijn klachten aan zijn adres en ook via delcampe bleven steevast onbeantwoord. Ik heb nooit het stuk ontvangen en wel betaald... maar blijkbaar vind Delcampe dat niet erg want ze reageerde nooit op mijn mails noch mijn geopend geschil.
    Iemand die de juiste procedure kent? Om met zo'n probleem om te gaan?
    Idem heb ik nooit een betaling ontvangen van een koper, doch hij zei wel betaald te hebben en delcampe inde hun comissie. Ook hier geen steun van Delcampe...
    Ik heb steeds mijn zaken correct en snel afgehandel... maar er zijn andere piraten
    Alle hints zijn welkom.
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • brewy2011

    5 berichten

    België

    Ik heb ook te maken gehad met een verkoper (stampman_dave) die een bedriegelijke praktijk erop na houdt. Hij zette foto's van geode stukken op postkaarten en verkocht die als postzegels (en vermeldde dat wel, maar per ongeluk had ik het te laat gezien na betaling). Mijn klachten aan zijn adres en ook via delcampe bleven steevast onbeantwoord. Ik heb nooit het stuk ontvangen en wel betaald... maar blijkbaar vind Delcampe dat niet erg want ze reageerde nooit op mijn mails noch mijn geopend geschil.
    Iemand die de juiste procedure kent? Om met zo'n probleem om te gaan?
    Idem heb ik nooit een betaling ontvangen van een koper, doch hij zei wel betaald te hebben en delcampe inde hun comissie. Ook hier geen steun van Delcampe...
    Ik heb steeds mijn zaken correct en snel afgehandel... maar er zijn andere piraten
    Alle hints zijn welkom.
    • Aangemaakt 20 jan 2017 op 06:00
    • #658759
    Ik heb zopas een bericht gekregen van Delcampe ( ik had een bemiddeling gevraagd ).... Dat ze door de vele berichten die ze ontvangen geen tijd hebben om te bemiddelen... straf hé, maar tijd om de commissie te innen zullen ze nog wel hebben. Tja het enige wat je kan doen is stoppen met deze site vrees ik.
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 20 apr 2017 op 06:35
    • #695000
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

    0 berichten

    Nederland

    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden