ruilbeurs

  • klein_duimpje

    9 berichten

    België

    Hallo verzamelaars, :znaika:

    Hierbij deel ik jullie graag mee dat ik (Karel De Caluwé) een ruilbeurs voor verzamelobjecten organiseer op zaterdag 19 februari te Heusden (O.-Vl.). :D
    Inschrijven kan nog tot uiterlijk 10 februarie, maar snel zijn is de boodschap want standen op=op. :(

    Alle nodige info vindt u op de afbeelding in bijlage of via telefoon op 09/2301893 op werkdagen na 18.00u
  • sylrog

    5 berichten

    België

    Hallo verzamelaars, :znaika:

    Hierbij deel ik jullie graag mee dat ik (Karel De Caluwé) een ruilbeurs voor verzamelobjecten organiseer op zaterdag 19 februari te Heusden (O.-Vl.). :D
    Inschrijven kan nog tot uiterlijk 10 februarie, maar snel zijn is de boodschap want standen op=op. :(

    Alle nodige info vindt u op de afbeelding in bijlage of via telefoon op 09/2301893 op werkdagen na 18.00u
    • Aangemaakt 29 nov 2004 op 05:29
    • #36684
    Hey beste, doet U die ruilbeurs nog steeds, dan hoor ik,het graag. Mijn adres is sylrog@hotmail.com uit St-Pieters-Woluwe. Sinds onze voorzitter van de Volvoordse Hobbyclub overleden is hebben we geen echte club meer in de buurt.
    Bij voorbaat bedankt.
    Lens Roger.
  • klein_duimpje

    9 berichten

    België

    Hey beste, doet U die ruilbeurs nog steeds, dan hoor ik,het graag. Mijn adres is sylrog@hotmail.com uit St-Pieters-Woluwe. Sinds onze voorzitter van de Volvoordse Hobbyclub overleden is hebben we geen echte club meer in de buurt.
    Bij voorbaat bedankt.
    Lens Roger.
    • Aangemaakt 2 feb 2009 op 20:45
    • #234676
    Hallo Roger,

    Ik organiseer deze beurs inderdaad nog:veryhappy:
    Deze wordt volgende zaterdag 7 februari voor de 5° keer georganiseerd.
    Indien je wilde komen als standhouder moet ik je helaas teleur stellen want alle beschikbare standplaatsen zijn reeds ingenomen:|
    Je bent uiteraard van harte welkom als bezoeker en dan kan je er vanaf 8.30u terecht.
    Ik stuur naar je persoonlijk adres nog een flyer met aalle gegevens, adres enz......
    Je kan ook gegevens vinden via de knop GEMEENSCHAP en dan naar de agenda van gebeurtenissen gaan.

    Vriendelijke groeten en misschien tot zaterdag:yes:

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden